Otto täällä terve kaikill

Mami avas koneen eikä Taavi kuullut kun se meni kaappiin nukkumaan päivän rasituksista väsähtäneenä.Sille tulee välillä väsy,ei se aina jaksa tämmösen reippaan pienen pojan kanssa vehdata, vaikka kiltti se on aina mulle ollut.Joten minä sitten vikkelänä poikan mamin syliin kertomaan teille terkkuja ja laittamaan vähän kuviakin,kelpaahan näin komeesta kissapojasta kuvi näytellekin eikös niin!

Tässä ollaan Valpurin kanssa viettämässä hellä hetkeä,se pitää meistä pojista hellä huolta!

Taavin kanssa ollaan hyvät kaverit ,se antaa mun vähän pureksia se kaulusta ,mulla kun ei sellsta ole on nämä mun karvat sellsta lyhyttä laatua.Tässä ollaan molemmat pojat päikkäreillä ja mamilla riitti naurussa kun se meitä katseli,ollaan me semmosia  poikia ettei paremmasta väliä

Kaikkea kivaa kuluvalle vuodelle Otto ja kaverit