Kyllä me ollaan kaikki nautitu kesästä ja lämpimästä säästä.Mami on pitäny meille partsin ovea auki yötä päivää ja mä olen nukkunut yötkin siellä.Vito viihtyy mamin sängyn alla,ei arkuuttaan se on oikeen rohkea kaveri,ei pelkää edes lapsii.Onse kivaa kun se meille jäi asumaan.

Tässä me ollaan ja nautitaan hyvästä seurasta ja kauniista säästä.Vito on hurja poika leikkimään,se hakee mua sillain et se täppäsee mua varpaasta ja kurahtaa.En mä aina jaksa ja sit se hakee mamin kaveriks ja jos mami lähtee niin mä menen mukaan leikkiin.

Valpuri ei leiki mein kanssa,mami sanoo et se on jo vanha neito,ettei se enää jaksa no ei haittaa niin kauan kun se jaksaa mun turkki hoidella,se on niin heinoa ettei tarvi ite siitä huplehtia,Valpuri on ottanut sen homman,ja mami auttaa välillä kamman kanssa.

Taavi