Vaiks mami häärii tuon kameransa kans melkee koko ajan nii
ei oo yhtää irvistyskuvaa.Me ei kai sit oikee irvistellä sille.
Sillo vaa kun se on töissä.Me ei tykätä kun se menee sinne
mut se sanoo et on pakko kun muuetn tulis nälkä meille.
Ja täytyy sen jossakin muka käydä ettei se jää komentamaan
meitä.Nyt kun se taas töissä nii se leikittääki meit enemmän.1057694.jpg
Niinkus tässä kun se tietää et mä tykkää leikkii kassissa nii se anto mulle
täämmösen ja kyl oli kivaa kun sai mennä ja tulla ja välil mami kanto mua.

1057697.jpg
Tälleen mä olin siellä ja olisin kai vieläkin,mut piti syödä välillä eten laihdu.1047865.jpg
Ei se uskaltanu edes korkeelle nostaa kun pelkäs et kassi hajoo kun mä
en ole mikää hoikka poika vaikka nyt syönki sellast kevytruokaa.
Mut kuvist ei tullu oikee hyvei kun piti yhdellä kädellä kuvata ja toisella kantaa mua.