Naapurit möykkäs taas vaihteeks,meinas mami herrrmmmmostuu
munki piti olla iha kiltisti.Vaiks ainha mä oon,en ainakaa muuta tunnusta.
Sit tänää viel tuuliki nii kovst ettei partsilkaa ollu oikee kivaa,vaiks kävin
mä aamulaulut siel laulamas.Tänää ei mennä uloskaa kun mein rappuu tuli
uusii asukkait ja mami tuumii et antaa ekaks rapun hiljentyy enne ku
mennää.Mut kyl siel on jännää vaiks vähä pelottiki.Sambadiki on ollu nyt
nii pollee et pahaa tekee,se on saanu postia, ihan omaa vielä.
Sit se mokoma kävi viel mamin kans päikkäreil,meni ihan kainaloo
eipä oo koskaa enne menny.Se on ain ollu Valpurin paikka ja mun
on mamin jalkojen vieres.Valpuri vaa menee ain peiton alle ja hurisee
sit sielt,se tietää et mul tulee nii kuuma etten mä sinne tuu.
Joskus mä käyn kiusaamas sitä kun se yrittää nukkuu, mä haluun
nukkuu sen viekus.Vaiks kyl mä nukun kyl omal hyllyl iha itekki,
mut yöl täytyy päästä viekkuu.Nii ja sit mä siivosin eilen mamin kans
mami pesi lattiaa ja mä halusin leikkiä just sillo,eli tehtii sit yhessä.
Mä kyl kans toivon omaa Vappupalloa,en kyl tiiä miten sais mamin
tajuumaan sen,se on iha outo juttu mut mä kuulin et yks pien ihmine
oli saanu sellase ja mä kans.Täytyyhän pienen pojan saada jos se
haluaa,eiks nii.
Mut nyt me käydää ettii uus kuva teil.Kyl mä viel tuun enne vappuu
tuun teit morjestaa.Taavi ja tytöt.537337.jpg