Taavi mamin marmattaja!Olen ollut ahkera mamin apulainen,eilen pestiin partsin lasit mä ain sanoin jos
konnekin jäi tahra.Sain olla partsilla niinkauan kun mami pesi sisäpuolelta, mut  sit se laitto mut sisälle
kun rupes pesee ulkopuolelt.Olisin mä voinu sielläki olla,piti sit mennä tarkastaan oliks tahroja jääny.
Pelkäskö mami et mä putoon ulos,me kyl asutaan kolmannes kerrokses ja alhaalla menee tie ja sit siel
on parkkipaikka.Kyl mami sit kehu mua kun olin niin kiltisti ollu,vähän vaan jutellu.Kyl mä sit illal kävin
laittaa matot sillee kun niiden mun miälest pitää olla.Se on semmonen kasa jonka alla on kiva vaania
ja sit sinne saa kaikki lelut piiloo.Sain sellasii koiran pihvitikkuja ja et niit on sit kiva jemmata,mami löysi
pakastimen altaki niit.Sit meil on mamilt tilaukses sellane pitkääää oksa joka saatais sit Sambadin kans
silputa.Oli nii kivaa kun ne noidat toi niit oksii, mami kyl sano sillo ettei semmosii tarvii mut mä oon
 kovast koettanu mamil kertoo kuin kivoi sellaset olis.Kyl se varmaa heltyy ku me ollaa oltu nii kittei kisui.
Me ollaa kovasti leikitty mamin kans ja jos se ei heti ehdi nii ainaki sit illal kun se kattoo töllöö.Sillo me
tullaa kaikki olkkarii ja ruvetaa kertoo sille mikä leikki ois tänää kiva.Mami sanoo et sol on joku päässy
pistään kun sillon sellanen siivousvimma.Ei se kyllä meit haittaa kun vaa antaa sen möykkärin olla kaapis,tytöt pelkää sitä ihan kamalast enkä minäkään siit oikee tykkää.
Lämpimiä kevätpäiviä kaikille kivoil kisul Terveisin:Taavi ja tytöt490022.jpg