Olipas vaikee kaikkien komeitten kollien joukosta valita,kun olis
kaiklle pitäny antaa ääni,mut meit on vaa kolme nii ettei voitu.
Likat kävi ekaks mamin kans tässä istumassa ja mä kaivoin
herkkupalaa kupin alta,ja sainki sen syötyy iha itte.
Sit mun piti tulla äänestää ja mami näytti mulle kaikki kuvat
sieltä,mulle tuli semmonen olo et mä en nyt osaa päättää.
Mut pakko mikä pakko,oli muuten komeit kollei,ei mikää
ihme et likat välil istuksii mamin kans kuvii kattomassa.1062748.jpg
Aina kun mami pyys mua poseeraa kollikuvii varten nii mä tulin äkkii
tänne hyllylle,täält on vähäs vaikee saada hyvii kuvei.
Mä tuumasin et kun se aina häärii sen kameransa kanssa nii jos ei
oo valmiita kuvei nii uusia on turha ootelle,en mä oo ennenkää
poseerannu enkäs tee nii vieläkään.Tää on semmonen vanha
kirjahylly jonka mami pulttas seinää kii ettei se kaadu ja sit me saadaa
leikkii tässä,tää on ihas meit varte vaa.