Tuos kuvas ollaan menossa ekaa kertaa ulos,ja rimpuilin sykyssä
nii kovast et mamin piti päästää mut rappuun kävelemään.Mua ei
kanneta on mulla omatki tassut,mä käytä niit.Mut kyl oli jännää
ja on vieläki vaiks nyt oon jo mont kertaa ollu.Mä en kyl tykkää
jos tuulee,sillo mä en lähde.Valpuri kyl menee sitä ei mitkää
tuulet estä.Sambadi ei tule ollenkaa se täytyy laittaa koppaa ja
viiä sit sillä.Mut saalistaa se osaa,sil on vaistot tallessa.Mami
otti sen kerra mukkaa kun se lähti maalle pariks päiväks enne
kun mä tulin,siel se meni ihan kun kotonaan,vaikka oli vieras
paikka.Mut automatkoi se pelkäs iha kamalast.Mami sano ettei
enää vie sitä kun sai pelätä et kisu sais sydänkohtauksen pelosta.
Kyllä me tullaan Taavin ja muun porukan kutsuille oikeen
mielellään,kiitos vain kutsusta.Mami sano Sambadille et sen
pitää nyt laittaa runo Taaville,taitaa nytkin olla sitä miettimässä.
Mä taidan laittaa tähän Sambadin leikkikuvan Taaville.
Huomiseen kaimasi Taavi577981.jpg