Kerrankin mamilla oli aikaa oikein paljon pitää meitä sykyssä ja leikittää.2180825.jpg
Tässä on mun lempiasento,on niin ihanaa kun mami rapsuu mua massusta.2180821.jpg
En ole pitkään aikaan ollu tälläin mamin sykyssä kun siihen on aina joku muukun tunkemassa.
Mutta nyt oikein varasin sen itelleni ja komensin toiset kisut pois,mami on nyt Mun.2180828.jpg
Tässä Sambadi tilaa itselleen aikaa kun ei muuten mukamas huomattu neitiä.
Sitten saik olla oikein kauan ja kertoo mamille ihan omia juttujaan.Mutta väsy iski kesken kaiken.2180839.jpg
Sitten piti sulatella herkkuja joita tuli pienen kisun ahmittua vähäsen paljon.2180832.jpg
On ollut vähän puuhakasta tää joulujuttu kun piti apusta vähän kaikessa,olisin enemmänkin
auttanut mutta mami ei huolinut mun apua leipomisessa,puhui jotakin että ei kaikkee
tarvii kisukarvoilla maustaa ja laitto olkkariin ja oven kiinni.Mut sain mä vähän
sit maistaa kaikkee,en kyllä oikee tykänny niist pipareist.Kinkku oli kyllä aikas hyvää.2180837.jpg
Kiipesin tänne ylös,täällä sain ihan rauhass ottaa päikkärit,tai luulin että saisin mutta
tännekin tultiin kameran kanssa häärimään.
Nyt alko sit dieetti meille kaikille paitsi Sambdille,arvatkaas käykö kateeks.
Kivaa loppuvuotta terv.Taavi