Mami sanoo et se menee huomenna töihin,mitähän se mahtaa oikee
tarkoittaa.Se on aina ollu mein kans kotona ei se mun aikana oo
koskaa puhunu mistää töihin menosta.Kyl Valpuri ja Sambadi
yritti sitä mulle selittää mut en mä ymmärrä miks sen pitää jättää
mut kotii,eiks se vois ottaa mua mukaa sinne?Oikee alkaa pelottaa
mitä se työ oikee on.Mut jos mulle tulee kamala ikävä nii mä voin
iha pikkase tehä kepposia.Mami kyl sanoo et en sais kun vaa sillo
kun sillä on kamera lähellä.Mä oon kuulemma mamin ilopilleri
teen joskus aikas hauskoi juttui.Aamulla hain mun lelulaatikosta
pari hiirtä ja vein ne yhtee pahvilaatikkoon,sit kävin niitte viekkuu
koisaa.696116.jpg
Täällä mä oottelen öttiäisiä,ne on kivoi täytyy vaa olla nopee et
ennen mamii se heittää ne ulos ennen kun mä oon ehtiny leikkii niillä