Mami ei sit eilen laittanutkaa mein Vapputerveisii eilen
vaiks sen kyl piti.En mä oikee tiiä mut se meni eilenki
kun <SE> siel takana.Pesi taas pyykkiä oikee urakalla
ja haki emännält kukkaruukkui,tyhjii sellasii.Kai se meinaa
taas laittaa uusii kukkii,laittas sit sellasii joita ois kiva
maistella.Ainaki vois laittaa sellasta Apostolinmiekkaa
sitä mä tykkään natustaa,vaik on ohraa ja vehnää.
Mut Sambadi tykkää niist.Mä syön paljon mielummin
kukkii.Ei mami varmaa oikee siit tykkää,mut ei se
silti mulle suutu.Paitsi kerran kun mulle meinas sattuu
oikee nolo juttu,mami oli laittanu kukuasiemenii
ruukkuu ja ne oli sit olkkarin lattial oottamas et se saa ne
partsill.Ette kyl arvaa mitä meinasin tehdä.MÄ LUULIN
ET SIIHEN SAA KÄYDÄ PISULLA.Sillo mami
ärähti mut ei se muute mul suutu.Nii kuvan aiheena oli
pesu mut mul on vaa sellasii mis me Valpurin kans
yhes pestää,me laitetaa sellane.
KEVÄT TERVEISIN TAAVI JA TYTÖT551740.jpg
TÄS MÄ SAAN PESUT VALPURITA