Oli mami kiltti tänään,toi meille uusia ruokia ison kassin Royal Caninia kahta erilaista ja märkäruokaa.
sekä Almo Naturea.Lisäks kaikenlaisia maistiaisia jos vaikka syötäis jotakin niistä.Se kyl puhu täs kerran et se ostais mulle kynsisakset,mut onkohan se unohtanu kun ei oo näyttäny mulle sellasii. Parempi ollaki
näyttämättä,mun varpaisiin ei tarvi saksilla koskea.Piste.Mut jos se vaik leikka sillo kun mä koisaan,tietääks kukaa sattuuks se leikkaaminen?Nii toi se sit sellasii kuivattui possunsuikaleit,kun en syä raakana nii se kai meinas et söisin sit ees kuivattui.Kukaan ei kiellä sitä tuomast sellasii mut minäpäs en syö jos eivät oo hyvei.
Mami kyl sanoo et se antaa ne mun äipälle sinne maalle,äippä syö ja äipän kaverit.Kyl mun kai täytyy
vähä harkita sitä syömist,saas nähä nyt.Mami sanoo et mullon varmaa kevättä rinnassa kun ei oikee
mikää maistu ja vauhtia riittää.Joskus mami kattoo mun touhui ja sano :MERKKAAS NY ET .....
mitähän se sillä tarkottaa,en tiiä.Tänää me oltii Sambadin kans samal kupil yhtaikaa nenut vastakkain
eikä kumpikaa sähissy,oli kyl uutta ruakaa mut oiskohan toivoa et Sambadi alkais tottua muhun.
Valpurist on tullu oikee sykkykisu,aina kun mami istuu nii tää menee viekkuu kerjää et pääsis sykkyy.
Mut nyt mä men partsille ottaa nokoset joten seuraavaan kertaan kisut.491423.jpg
Näätteks kun mul on kirjavat viikset, ihan kun olis värjääminen jääny kesken