Mami vei mua taas ulos, ja olitiin aika kauan mä menin puskiin ja mamin piti tulla
perässä.Oli siel aika jännää kun mentiin vähä kauemmas.sinne mettää nii mua ei
pelottanu olleskaa nii paljo. Lintujen ääniä kuulu mut kai ne sit vähä pelkäs mua
kun en yhtää nähny.Mut jotai pörriäisii sieäl oli mut ei mami antanu ottaa niit
kiinni,tais pelätä et ne pistää mua.Ja aikas paljo siäl oli lasinsiruja ja muuta
roskaa,mut mami otti mut aina sykkyy kun tuli semmone paikka,ei mee piänen
kisun tassut haavoille.Sit mä menin rappuja ite kun ollaan mamin kans harjoteltu.
Se rappu on kuiteski semmone paikka jos on kaikist enite pahoi hajui,mut nyt
mä tunnen oman oven. Valpuri olis kans halunnu,mut mami lupas viiä sen
tänään illalla.Sambadi on vieläkin niin tyytyväinen itseensä kun sai tehtyä
Poikaystävälleen sen runon.Paljo vaa Taaville terkkuja,Viiville kans oli
teil mahtavat pippalot.Mami sanoki et sit kun mun synttärit on nii mulle
ei oo muuta anneta kun ihan normaalit juotavat,mä kun oon viel alaikänen
mut lupas sentää vieraille tarjota kaikkee kivaa.Vaikka nyt sille tuli
vähäs paineita kun teil oli nii upeet bailut .Mut katotaan nyt jos se vaik
keksis jotki kivaa mun synttäreiile, kun ne vasta kesäkuussa.
Kauniita kissanpäiviä teille kaikille kamuille terveisin Taavi ja tytöt577974.jpg