Joo, olen saanut kaverin,sellaisen leikki-ja paini kamun!Kyllä nyt on kissalla asiat hyvin.En mä Valpuria jätä se on mun ekaks paras juttu,mutta ei se jaksa mun kans tuohuta,mut kyl sen kans on niin mukava köllöttää ja antaa sen hoitaa mua.1241175002_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ei ole parempaa paikkaa kun Valpurin vieressä,siin on niin turvallista olla.1247240086_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tätä mieltä Vito on ulkoilusta,ei sinne tarvii lähtee toisienkaan kun ei itse tykkää siitä.Valpuri on vaan niin jääräpää et se vaan menee vaikka Vito kävi hihnan päälle makaamaan.Siinäpä onkin Valpurille hommaa kun se opettaa Viton talon tavoille,tai omille tavoilleen.1247239944_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Näin hurjasti me leikittiin et meni tommonen juttukin risaksi,Vauhtia oli liikas paljon ja kun mä en ole mikään kevet kissa niin se hajosi.Mutta ei mami suuttunu yhtään,sano vaan ettei noi hepposet jutut mein menoo kestä.

Mut yks juttu siin Vitossa onkin aika paha ongelma;se ei anna harjata itseään kunnolla ,ihan vähäsen saa joskus kammalla vetää kylkiä pitkin ja siitä lähtee ihan hirmusti karvoi.Mami sano et kyllä se varmaan tottuu kun ollaan oikein varovaisii ettei siihen koske ja jos mä näytän mallii kuin kiltisti mami muakin harajattaa niin ettei sitä sit enää pelottais.Mut kyllä se hauska kissa,se on hirmu kova leikkimään.2141228.jpg

Tässä mä näytän mallia sille kuin mami harjattaa,se on niin mukavan tuntusta kun pehmee harja menee karvoissa,eikäs tee yhtää kipeetä,on mulla välillä semmosia pieniä takun alkuja mut ne mami selvittää kammalla,eikäs sekään satu mua.