TERE TEILLE,mä en okkaan enne teill kirjottanu kun pikkujätkä tunkee ittesä jokopaikkaa
mut nyt sil on hepuliaika ja mä ehdin ekaks.Kyl se mami aika tempun teki kun otti tuon kaka
ran meille,ei se ees varottanu mua et tommone tulee.Mami on kyl hyvitellu mua ihan kivast
sen jälkeen kun kakara tuli,on pitäny sykys ja leikittäny.Eilen kävi sit semmone täti jost mä
tykkäsin kamalast se sai rapsuttaa mua,mä en yleensä tykkää jos vieraat tulee liia lähel.
En mä mitään tee on sen verta järkee etten ala raapia mä vaan lähen pois ja kattelelen nurkan
takaa mitä tapahtuu.Tää täti kerto et silläki oli joskus ollu kissa mut ei siin mitää hajuu ollu.
Mä sit vähä laitoin omii hajui siihe,et sit viraat kisut tietää et se on varattu.Mami läks taas
jonneki käymää ja sit kun se tuli,ei se mennykään päikkäreille vaan rupes kattoo töllöö ja mä pääsi viekkuu. Mami sit rapsutteli mua siin ja kyl oli kiva olla.Mami sano et se oli saanu
piiki käteen ja piti ottaa iisisti,ei saanu riehuu yhtää ja sehä sopi.Äänikonekin sai olla iha vaan
kaapissa,ainakin lauantaihin asti.Mut nyt mä meen ottaa päikkärei,kun kakarakin on
partsilla ei tuu heti herättää.Vaik ei se mua usein herätä vähä varoo tälläst neitii,mä vion antaa
tassust jos tulee liika lähel.Mut mami laittaa mun kuvan tähän loppuun et sit tiiätte milt mä näytän.Kaunist päivää kaikil kivoil orjil terv.Sambadi473707.jpg