Eilen mamin tuttu kävi ja otti meist vähä kuvii, kun ei ollu yhtää paitsi ne esittelykuvat et te tiiätte kuka mä
oon.Vähänks mä oon komme kollipoika,vaiks mamimkyl sanoo ettei tarvis olla nii konee kunhan söisin
mitä annetaan.Niinkus arvaatte me ollaa vähä nirsoi kisui,joskus syyään ja joskus ei.Mut ei se haittaa me
syyään sit taas joskus nyt pitää ottaa arskaa kun se paistaa.Meil on partsil oma pöytä ja palli mis me
punapään kans köllitää.Mamil on joku tauti nyt kun se koko ajan häärii jotaki, onneks ei imuta siit me ei
tykätä.Mä en kyl pelkää mut en mä oikeen tykkääkää siit.Tänää mami toi jauhist kaupast mut ei me
syöty sitäkää,mami sano ettei se anna sit enne kun vast yöks safkaa meil.Mut kyl mä tiiän mil mamin
pään saa kääntymää en mä turhaa oo kissa. Mut nut mä laitan pari fotoo kun niitä nut on.
HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ KAIKIL KISUIL
  TAAVI JA TYTÖT490023.jpg490016.jpg