Mä pääsin heti aamul partsil kun mami avas oven mulle.Eilen se narutti mun puuta uudestaan
 ja sit se siivos kaappeja (tyhjensi) vei kai sit roskiin kun sen kaveri tuli.
Mä sit tykkäsin siit ihmisest heti kun se istu nii mä menin sen sykkyyn ottaan vähä iltatorkkuja
jaksoin sit yöllä vetää vähä rallia.Mami ei kyl oikeen tykänny kun mä ilmoittelin mitä muuta
yöllä vois tehä kun nukkua.Mut sit mun varaemo väsähti mulle ja sit mun oli pakko mennä
 nukkuu,varaemo no jo niin vanha ettei sitä saa kiusata,sen täytyy saada huilia.
Mami komentaa et mun pitää olla Valpurille kiltti kun sekin on mulle.
Mut kyl mä oonki kiltti sille me mennään ain yhes syömää ja mä annan sen päättää kummast
kupist se syö.Mä katos tiiän et mä saan nappeja sit kun Valpuri ei halua niitä,se ei kyl tiiä
kuin hyvii ne on.Mami kyl sanoo et jos me oltais kaikki niin rauhallisii kun Valpuri nii sil ois varmaa enemmänki kisui.Mut Valpuri on kertonu mulle mitä kaikkee se teki sillon kun se vielä nuori.Kiipes verhoissa ja kirjahyllyn päällä ym,eikä mami ollu sille koskaan vihane. Vaik en mä ihmettele Valpuri osaa vieläkin kattoo mamia niin nätisti et mami vaan kysyy mitä tyttö haluaa. Mut kyl me toisetkin saadaan aika paljo tuhmuuksii antteks, eilenki Sambadi pissas mamin
vaatteide pääl, kyl mami sil motkotti mut ei se ollu kamala vihane Sambadi ei pelänny
yhtää et mami ois vaik lyöny sitä.Mut sille täytyy antaa paljo anteeks kun se on niin arka.
Mut nyt täytyy mennä aamu unil et jaksaa sit taas pitää mamil kuria ja antaa sil kauppalista
jos se vaik tänää menis sinne.Nyt mamin pitää lopetta kun sen pitää siivota mun vessa
joten kivaa päivää teil kaikil kisuil TAAVI kera tyttöjen