Mä tykkään olla laatikoissa ja kasseissa ja yleensä kaikki ahtaat paikat oa parhaita1552509.jpg
Tämä on kai jo ollutkin täällä mutta kun on osuva niin laitetaan vielä kerran.2056676.jpg
Näitä paperikasseja mä rakastan,ne rapisee niin kivasti.1940311.jpg
Tämä on uusin juttu mun paikoista mutta ei olleskaan huono.
Ja sitten punapään paikat,ne on semmosii et saa olla ihan ittekseen,mä en niistä välitä.2028090.jpg
Tästä ikkunalaudasta on tuullu Sambadin lempipaikka,sieltä sen löytää meditoimasta.2144109.jpg
Ei mikään paras kuva mutta ei mami saanu parempaa kun itse otti,Sambadi on mamin jalkojen päällä.2144112.jpg
Tässä on jo vähän asentoa muutettu,ei kuitenkaan mennyt pois paikaltaan.
Valpuri on joko näytössään nukkumassa tai syömässä tai saamassa vierihoitoa.1503331.jpg
Sambadi ei tykkää mistään ahtaasta ja mä en mahdu tuonne joten se on Valpurin oma paikka.1738253.jpg
Niin ja peseminen on Valpurin mieliaskare,mä saan mennä karkuunkin välillä
kun se pesis mua ja mä haluun ite pestä karvani.2144193.jpg
Ja tässä saadaan hoitoa ja hellyyttä,Valpuri on semmonen tunkuri ettei ole
semmosta paikkaa missä se ei olis sylissä tai tunkemassa siihen.Mutta jos ei
pääse mamin syliin niin tulee ja alkaa komentaa mua et olis pesupäivä.
Kommentaattorina toimii Taavi,kurinapoika