Jöö eilen illalla se alko taas harjattaa mua,vaiks mä sanoin sille et on
paras antaa mun karvojen olla vaa.Mut ei totellu mua, otti semmosen
harjaskan käteen ja aloitti.Mä pistin kyllä hanttiin mut se vaa harjas.
Sit mä tuumasin et jos vaiks Nöpö sattuis vilasee mun kuvii nii
oishan se hienoo jos mun karvat olis oikee pörrösii ja kiiltävii.1265567.jpg
Tässä mä köllötellään Valpurin kanssa mun harjattamisen jälkeen. Ja tässä alakuvassa
näytän mitä mieltä mä mokomasta touhusta olin.
1265582.jpg
En olis muuten antanut ollenkaan harjata mut sain mä kissankarkkii sit kun mami
lopetti.Sit mä lähetän Nöpölle oike paljon halei ja pusui.1265590.jpg
Tässä kuvassa Valpuri lohduttaa mua sen harjatuksen jälkeen,hyvähän sen on
eisen karvat mee takkuun niinkus mun menee.Mami sanooki se mä onn sen
silkkiturkki.