Nii mami puho jostakin pääsiäisestä joka on nyt,mut ei me olla mitää huomattu iha samanlainen
päivä ku eilenki tuulee ni ettei edes partsille päästä.Mami luki mulle yhtä kissajutskaa ,ja siin se
kisu puhu jostian orjast, mä en kyl tiiä onks se samanlainen kun meidän siis onks se kans ihmine?
Mä oon täs kovast koittanu miettiä miten me saatais mami orjaks,onks teil hyvii neuvoi.
Jos sit paranis toi ruaka puali nyt saadaan kaikkee lihaa pakkasest,MUT MÄ HALUUN TUARETT,,,,.
Sambadi on petturi s syö kaikkee mitä mami antaa,ja sit mami luulee et mä onn muka nirso.
Onneksi on toi Valpuri vähän samoil linjoil mun kans,sa ei syö kun nappuloit, mut mami ostaa ain
 eläinkaupast.Mut on mami tyytyväinenki kun me ei olla syöppöjä, elikkäs me ollaa hoikkii kisui.
Nii kävi meil ovel jotki lapset tuamas jonku risun jos oli jotaki juttui, myt arvatkaas onks siit
risust mitää jäljel? Me vähä Sambadin kans autettii mamii ja palasteltii se mami vähä katto meit mut ei
sanonu mitää,ei aki se voi olla vihane piänil kisuil.
Arvatkaas, mä yllätin mamin eile kun se katto töllöö,mä menin sen sykkyy ja sit se silitteli mua.
Kyl mau saa silitellä ja rapsutella mut mä en oo mikää vauva joka on sykys vaa mä oon KOLLIPOIKA!
Sais lakata tuulemast nii mä voisin taas auttaa mamii kun se ripustaa partsill jotaki tuulettumaa
mä vahin siäl ettei ne oo liia kaua ja sit mä huudan mamil et tulee ottaa ne pois tai sit mä koitan ite
ne viiä takas sisäl.Mami kyl vähä murisee kun mä en saa niit peittoi ku vaa lattialle asti in nii painavia.
Mami laitto meil sinne oma palli sellase oikee korkee et sit nähää onks tääl muit kisui,olis kiva saada
uusii kavereit mul ku jää välil duracel päälle ja likat ei haluu laulaa mun kans.Mami kyl välil jutskaa
ja kyselee mun kuulumisia,mut siit se ei tykkää jos mul alkaa juttuaika sillo kun mami menee nukkuu.490023.jpg
TÄS ME MAMIN KANS VÄHÄ LEIKTÄÄ,MÄ TYKKÄÄN KUN SE TYÖNTÄÄ MUA JALOIST.
KERTOKAA SIT MULLE JOS NÄÄTTE NOITIA,MÄ EN VIEL KOSKAA NÄHNY
PÄÄSIÄISTERVEISII KAIKIL NÄTEL TYTÖIL TAAVILTA