Olen mä kyl nyt pikkasen nokkaantunu mamille kun ei antanu mun
auttaa parvekelasien pesussa.Mä olisin nii mielelläni ollu apupoikana
kun mami niit lasei pesi.Se nosti mut vaa sisälle ja sano et ei nyt saa
tulla tänne,olehan nyt kilttipoika ja anna mamille työrauha.Vaan enpäs
antanu istuin olkkarin ikkunalla ja jolisin sille,se onneton luuli et mä
haluun jutella sen kanssa ja vastaili välillä.Mut sit mua alko oikee
tosissaan ottaa kupoliin ja menin antaan Sambadille pikkasen hivutusta.
No mami hermostu arvaahan sen kun puolta isompi käy pikkaselle likalle uhomaan.
Se laitto mut makkriin "rauhottumaan" ja mä aloin sit siivota mamin
kaappei.Sit kun mä pääsin pois sieltä ja mami huomas mun touhut niin
kai sitä vähäsen harmitti mut sit se rupes nauraa mulle ja sano et mäpäs
oonki sitkee kun jotain päätän nii teen kans.Eli jos ei apu lasien pesus
kelpaa nii siivotaa sit kaapit.On se jo leppyny ja Sambadiki on antanu
mulle anteeks sen hyökytyksen.Sil likal on muute tosi paha ääni kun se suuttuu.1389846.jpg
Tää on kyllä vanha kuva kun ei hoksannu ottaa tämänpäiväisestä siivouksesta kuvia.
Nyt mun tarvii sanoo sille et me halutaan ottaa osaa kissakuva virneeseen.
Terv.Taavi