Mami vei mut eilenki ulos,siin vaa kävi sillee hassusti
Valpuri kiilas mun etee,mami laitto mulle valjait ylle nii
vanharouva työnty siihe välii.Kyl mä yriti sil kertoo et
tää on mun juttu kun mä vast harjottelen siel kulkemist.
Mut ei se antanu periks,meinas vaa et mun vuoro sä
olit viimeks.Siin ei sit auttanu kun kollipojan väistyy
ja antaa vahuksen mennä,mami kyl sano et mä pääsen
sit kans.Oli kuulemma ollu toi vanhus tosi reipas mut
se osaa nää hommat jo.Mamil oli kamera mukana
sai kuulemma mont kuvaa,mä kyl luulen et se sanoo
nii et mä olisin kans reipas.No sit mä kyl pääsin
mut ei voinu olla kauaa kun rupes jostain tippuu
vettä piänen kisun pääl.
Mut sit taas tänää se laitto mulle valjaat ja otti sen remminki
ja mä pääsin rappuu. Tulin iha ite vähä matkaa mut sit
tuli iisoo koira vastaa ja mya alko vähä pelottaa.
Otti se kyl mustaki kuvii mut kyl mua jännitti kamalast
siel, oli iha vierait ihmisii jotka kulki sellasten puörien
pääl.Piti mennä iha matalaks ettei ne nää mua.
Vaiks oli kaikkii jännii hajui nii kyl koton on paljo kivempi
olla, tääl ei mikää pelota piänt kisuu.Mami laitto mut aamul
aikastee Sambadin kans koisaa kun se sano ettei se oo
ennenkää puol neljält alkanu kisui syöttää eikä mitää
muutakaa et sillo nukutaa.Mut kun mul tuli nii paljo
asiaa mamil et piti kertoo heti ettei unohu.Nii kun mä
kerroinki jo teil nii mami lähti eile asioil ja me sit laitettii
sil lappu mukaa mitä vois sit tuua meil.Ei se kaikkee ollu
saanu mut toi se niit sellasii IAMSIN pussei ja veil
kaikki erilaisii.Se mitä eilen saatii oli hyvää mut tänää
ei ollukkaa.Mä luulen et oisko se taas tuonu vauvaruakaa
kun se välil kutsuu mua VAAVIKS voitteks kuvitella
mua isoo kollipoikaa.Ja mä en oo mikää vaavi enää.
Paitsi sillon kun ulkona vähä pelottaa nii äkkiä
mami jalkoje lähel et se sit suajelee mua.
Ja sit vähä kuvei nää on viäl niit vanhoi mut
ei kai se haittaa537339.jpgtäs mä oon kans lähös kauppaa