Mami sano mulle te mä saan kans tulla tähän koneelle ja kertoo
omii juttui.Toi Taavi yleensä toimii kirjurina mut saan mäkin
välillä,sillon kun haluun.Niinkus varmaan arvaattekin nii mä
olen mamin tyttö,puskuttelija,suukottelija,rukki ja ym.
Sanotaan et rakkaalla lapsella on monta nimeä ja meillä on
kaikilla nimiä vaiks millä mitalla.
 Mä olen kotoisin maalaistalosta Kotkan läheltä. Mun emo
 on kesykissa ja mä olin vauvana sisällä.Mut ei ne siel tienny
 minkä ikäsinä saa antaa lapsen pois emolta,multa jäi aikas
 paljon oppimatta emolta.Aina mua on hyvin pidetty,ei ole
 koskaan tarvinnu pelätä eikä olla nälissään,on paijattu ja
 rapsuteltu.Mut mä oon arka ja ulos en halua kun siellä on
 paljo pelottavia asioita,autoja koiria ym.Enkä mä oikee
 tykkää toisista ihmisistäkää ihan vaa joistakin,mutta mami
 sanoo ettei tarviikaan tykätä,eihän kukaan tykkää kaikista.1008626.jpg
Tässä mä oon mun vakipaikassa,mamin viekussa ihan jalassa kiinni.
 Siinä on sit hyvä ja turvallinen ottaa unet,toi sohva on muutenki
 mun valtakuntaa,Taavi ja Valpuri saa joskus tulla siihen mutta ei usein.1010825.jpg
 Siinä on mamin jalka ja siihen on hyvä painaa tassut,mä en koskaa käytä
 mun kynsii.Nii ja sit mä oon 6v vanha ja mulla on rakas semmonen TAAVI
  niminen ja se asuu siel Viisikossa.Se on lokistanin komein miäs.