1381310.jpg
Meille oli illakin joku jättänyt oven taakse tälläsiä pajuja jotka oli koristeltu,
ne on kivoi kun saa kiskoo ne koristeet irti ja piilotta maton alle.
Mami laitto ton koko oksan maton alle kun se meni sinne töihin paikkaan
ja mä unohdin et se oli siellä piilossa.Kun mä en sillo paljon leiki
ei ole kukaa kehumassa kuin viisas mä olen kun keksin kaikkii kivoi juttui.
Mulla on tapana tehdä kepposia kun mami ei ole kotona, kuten seuraavasta
1389846.jpg
Tämä laatikko oli kaapissa ja kaapin ovi kiinni,mutta ovethan ovat avaamista
varten eikö?Muistin et mami oli laittanut tollaseen laatikkoon ohkasii
sukkii ja mä tykkään et ne on kivoja leluja,siis menin ja hain sen laatikon.1389843.jpg
Kyllä mami mua vähäsen toru mutta tais enemmän naurattaa kun kuvitteli
mulle sukkahuosuja jalkaan.