Joo se rupes leikki tämän mun ja tyttöjen blogin kanssa.
Se laitto noit laatikoi uudestaan eikä ole vielkään tyytyväinen.
Sanoo et Sambadin kuvat ei ole kivoi mut kyl ne mun mielest
käy,onhan mun kuva kiva.Kyl siit kuitenkin mein punapään
tuntee.Sit se sai sellasen kirjan josta sen pitäis oppiatätä
konetta vähäs enemmän,lukis vaa nyt sitte.Ei kai se sielt
kirjasta itekseen tule sen päähän.Sit se on taas kokeillu
meille lihaa.jälleen kerran,se ei usko et me ei tykätä siitä.
Ollaanhan me vähän ronkeleita mut me saadaanki olla
kun kerran ollaan kissoja.Mä laitan tähän sellasen kuvan
jossa yritän kertoo mitä mä haluan.961903.jpg
Eikäs menny perille,mut sit se anto meille vähän herkkui.961859.jpg
Ei ole tämä tyttö ennen kädestä syönyt mutta kun tarpeeks hyvää saa
niin voi kai tehdä poikkeuksen.924469.jpg
Sit voiki käydä uinumaan mamin viekkuun.