Mulle jäi eilen vähän vauhtia siit valjastelusta,mennä vehtasin koko illan ja mami nauro mun kiireille.
Tänään ei ole viel menty, mut mä kyl kovast toivon et mentäis.Ei se haittaa et siel tulee vettä,ei mua
oo sokerist tehty.Tänää mami laitto meille naudan maksaa, eli vähän maistoin.Must kyl tuntuu et saatan
hävitä tän ruakahommelin, mami on aika jästipää välil.Se muka tietää mitä kisut tarvii,eilenki oli possun
sydäntä mut mähän en semmosii syä.Saattaa kyl olla et oppisin syämää lihaa jos saisin ite saalistaa ne.
Mami luki jostaki kisust joka tykkää olla sylis,ja kerto sit mulle siit.Kertokoo vaa,mä en oo mikää
sylikissa.Mut ain kun mami tulee jostain kotii nii mua täytyy leipoo=mä meen lattialle makaan ja mami
silittelee edestakas ja hieroo siin samal mua.Turkki menee vähän sekasi mut ei se haittaa Valpuri sit
siistii mut.Ja kyl mua muutenki saa silitellä ihan joka pualelt,ssit mä tykkään, sit mami työntää mua takatassuist ja pyörittää se on kivaa.
Valpuri on meillä se vauva, on koko ajan syliin tunkemassa ja menee iltasi mamin peiton alle nukuttaa mamia.
Mut ei se haittaa se on nii kiltti ollu mulle aina et saa ollakin vähä vauva.Sambadi on kans sellanen
sen pitää iltasin päästä mamin viekkuun, ja sitä pitää rapsutella kamalasti.Mut se ei taas tykkää et sitä
silitetään,mami luulee et se johtuu sen vauvaiästä.Sambadin entisen kodin mami tuntee eikä siel oo pidetty
kisua pahasti.Valpurikin täyttää 13v seuraavaks,on se jo aikastas vanha mut se on niin kiltti et mä
tykkään siit vaikkei se enää jaksakaan mun kans leikkii.
Mut nyt mä valkkaan teille jonku kuvan kun tänään tulu uusia,vaik tää mis mä autan mamia siivoon
keittiön kaappeja. Huomisseen,jos mami kirjottaa mun puolest.TAAVI& TYTÖT