Niinkuin tuossa aikaisemmin kerroin niin mami lähti töihin
eikäs ottanu mua mukaan,mut eipäs ottanu tyttöjäkääÄHÄKUTTI.
Vaiks on mulla ollu ikävä sitä ,niin olen kuitenkin ollu kilttipoika.
en oo edes merkkaillu mihkää.Mut siitä huolimatta mami
tilas mulle taas lääkäriajan ens viikol mennää.Nyt pitäsi löytää
sellane piilo ettei mami löydä mua, vastahan me oltii lääkärissä.
ei sinne nyt taas tarvii mennä.Tytötkin on kummissaa et miks
mun taas pitää mennä sinne,vaiks ei siel viimeks mitää kamalaa
tehty piikitti vaa eikäs se sattunu yhtää,mut kun kamut on kertonu
et joskus voi sattuaki nii kyl mua pikkase pelottaa.Mä laitan tähä
sellasem kuvan jos mä oon oikee kiltti poika666598.jpg
Täs mä lämmitän mamin tuolii et sillon sit lämmin tulla istuu kun se taas
kertoilee meistä.(enkös ookki kiltti)
EI TAHO LÄÄKÄRIIN