Mamii on taas laiskottanu eikä oo jaksunu mulle edes konetta avata,se kyl sano et
me ollaan paljo laiskempia.Ei muute pidä paikkaansa tänäänki saalistettii Sambadin kans
yks aika iso pörriäinen makkarist,eihä me sillo olla laiskoi,eihä?Sillonhan me tehdään
kissan työtä,eiks nii.Ruakapuali on vähäs tökkiny viime aikoina kun me ollaa vähä
ronklattu Valpurin kans, nii mamipas ei antanu meille enää mitää hyvei ruakii.Eihän piänten kisujen
tarvii kaikkee kissanruakaa syädä jos ei tykkää? Mami sano kyl että aikas paljo
se mein ruakien eteen tekee,mutta ei kyl rupee mitää hiirosii meil hankkii.Et jos ei liha
eikä sydän tai munuaiset kelpaa sit syädää vaa pussiruakii.Joo niit me kyl syyään mut
mami ei taia oikee uskoo kun me sille kerrotaa et LIDLISTÄ saa parhaat kisun
ruuat.Sit se on ruvennu sanoo mua omaks JOLINAPOJAKS oon kuulemma nii
äänekäs sillo kun on asiaa mamil.Välil mä huutelen mamail keittiöst ja mami
vastaa olkkrist ja kysyy et mikä mul on hätänä,ei mul mitää hätää oo,mut kun mamin
kans on kiva jutskata.Mut nyt mami menee kattoo mitä Ketulle kuuluu ja laittaa
koneen kiinni, joten mun täytyy lopettaa tää homma nyt.577980.jpg
Tässä neiti yrittää mein lelunarua poikki,mami pelasti sen ja laitto piiloon.