Joo ei se mami ollutkaa ihan nii tumpelo kun se itekki luuli,se sai ne kuvat ladattua.
Sano se kyl ettei saa ksyä miten se ne toimimaan,kyl tos koneel päivän istuki.
Se läks taas aamul aikastas johki, sano vaa et menee kuvii,mitähän ne semmoset
kuvat on johon ei nätit kisut pääse?Sit posti toi sille isoon kirjeen ja se istu ja luki
sitä kaua aikaa,sano et sen pitää mennä huomenna mennä taas asioil.Menköö vaa
mut mä taian laittaa sille listan mukaa, ei se kul meit muutenkaa unoha mut täytyy
ain varmistaa.Kyl mua oikeestas välil pelottaa et jos se pääseeki töihi,mites me
sit pärjätää,onha mami ollu koko ajan koton kun mä olen tääl asunu.Ei me nii
vaativaisii olla et siks pitää lähtee johki muual,mut mami sanoo et ihmine on luotu
sellaseks et sen täytyy saada tehdä jotain mist saa palkkaa.
Mä en kyl oikee ymmärrä,mut mami sanoo ettei mun viel tarviikkaa. 
No nyt sit Sambadillki on asiaa mamil,mokomal riiviöl.Se kunain kiusaa mua
tai saada mut leikkimää,mut kun sil on nii hurjii ne leikit etten mä oikee viitti sen kans
painia.Sambadi tuli vaa kertoo kun mami on noist mein ruuist kertonu tääl
et se kyl syö kaikkee mitä mami antaa.No täytyyhä silki olla jotai hyvii pualii.
Ja mami haluu laittaa Sambadin kuvan tänää,sil vois muute tulla paha mieli537356.jpg
joten olkaapa hyvät tässä mein punapää. Mamin sänkys tietyst, siel se ain päikkärit koisaa