Hei teille kaikille, mami yrittää hakea meille kai kavereita tai minulle kun ei noista tytöistä
oikein ole.Mami sanoo ettei ne jaksa mun tahdissa kun mä oon niin villi,ja IHANA.
 Mä oon sellanen puolipitkäkarvainen ja aika isokokoinen kun painan kai jotain 4kg.
Mä en osaa oikein naukua,mä kurisen aina mamille jos mul on askaa sille,esim. partsin
oven pitää olla auki et mä pääsen kulkee jos mua huvittaa.
Mamil on kaks muutakin kisua mun varaemo Valpuri 12v se on semmonen pieni ja pyöreä
ja ihanan pehmee kun sen viekkuun pääsee köllii. Sambadi on sellanen 6v punasen kirjava
 arkajalka joka tykkää vaan mamista, ei se meist toisist kisuist välitä vähän yrittää höykyttää
mut mua se vähän varoo kun mä oon niin semmonen koheltaja.Voisin vaik kaataa sen
raksukupin kun tulee kiirus kattoo onks tipuja ulkona.Mut nut mami lähtee jatkaa munkiipeilyteli
neen tekemist,et pitää jatkaa toiste.Joten se on sit  KRHKRHKRH