Mä puretin tänää mamii kun se yritti harjata mua,mä en tykkää
siit sitte olleskaa.Mami oli ihan lempee ja varovasti yritti mut
kun ei nii ei,mua ei HARJATA!.Vaiks kyl mä luulen et se
senki viel tekee kun kerra opetti mut ja Sambadin syömään
lihaakin.Tosin sitä pitää viel kädestä antaa mutta alas menee
mami sanooki et kyl se jaksaa meit syöttää kunhan vaa syödään.
On se kumma ihmine,ei kai se vaa oo vähäs outo?

.1047836.jpg
Tässä Sambadi syö jo lautaselta,tosin lautanen on sohvalla
mutta syö kummski ite.Mami kehu sitä kamalast ja mä olin
kai sit vähäs kade kun kävin sen kimppuu ja mami sit sano
ettei saa olla noin tuhma.Enhän mä oo tuhma mä vaa halusin
leikkiä sen kans vaiks mä tiiän ettei se tykkää leikkii mun kans.1059024.jpg
Tältä se näyttää kun se äkäilee mulle,se leikkii vaa mamin kans semmosii
hassui piiloleikkei mami menee piiloo ja sit tää ettii sitä.En mä vaa viittis.