Joo, se käveeleekin hassusti ja on vähän väsy. Eikäs me edes
herätetty sitä mut se nousi jo kuudelta ylös.Olis nyt vaa
nukkunu kun ei mee edes töihin ennenkun ens viikolla.
Se oli tehny jonku sellasen jutskan ettei sen tarvii aina
mennä sinne raksupaikkaan.Se on ihan oikeen ettei
aina jätä meitä yksin kotiin.Äaken kävi kaupassa ja toi
meille munuaiasia mutta meilläpä ei ollut nälkä ja voi olla
ettei tulekaan ennen kun on parempaa sapuskaa.Pienet
kisut voi olla vähä nirsojakin,vai mitä mieltä olette.
Vaikka mami kyllä sanoo että mikä pieno mä muka oon.
Mut kun mä oon kollipoika,nii mulla on vähän näitä
poikien juttuja.Mami lupas tehdä toisen tunnelin meille
saadaan sit leikkii joka paikassa.Mä laitan tähän sellsen kuvan
siitä tunnelista jonka mami teki aikaisemmin.717515.jpg
Vähän on kuva tärähtänyt mutta saa kai siitä selvää laitan toisenkin kuvan717519.jpg
Mä tykkään näistä ihan kamalasti,siellä on kiva vaania tyttöjä.