Tervehdys teille!
Mamim on pitänyt semmosta taukoa tässä kirjoittamisessa,oppisinkohan mä ite?
Sillon vois tulla tähän ihan itekseen kertomaan mein kuulumisia.1378990.jpg
Tänne mami karkottaa mut kun tulee tähän koneele naputtelemaan,tää on
semmonen laatikko mihin mami laitto kaikki johdot mitkä on täs koneessa.
Tulee kuulemma muuten ihan kamalasti karvoi.Tottaki niit karvoi tulee
kun kerta meit on kolme kisua täällä,siivois enemmän.Mut imurii ei tarvis käyttää
ottais vaa semmosella mopilla,se on kivaa kun mami moppaa,siin kiva
olla apuna,vaikka se kyllä sanoo et minusta on enempi haittaa siin hommassa.
Mut on täällä laatikon päällä mukava olla,saa vahtii kaikki ihan rauhassa.
Vaikkas olen mä kiivenny tonne Valpurin hyllyn päällekin muutaman kerran.1379015.jpg
Mami pulttas sen vieläkin lujemmin seinään kiinni kun mä painan paljon
enemmän kun Valpuri,olen kuulemma yli puolet isompi.
Ja sit meil kävi semmosii virpojii,toivat sellasen oksan johon oli
laitettu sulkii kinni.Mä vähän menin piiloo niit mut likat meni kumpikin
ovelle asti kattoo niit lapsii,mä en oikee niist perusta mä vaan tykkään
olla mamin ainoa poika,niih.