Olen koko päästäisen odottanut et pääsis ulos ja nyt mami päästi,tai menin olis se päästänyt ennemminkin
mut kun tuuli nii et pientä kisuu ihan pelotti.Ei se silti paljon haitannut eilen siivottii mamin kans kaappeja
tai mami siivos ja mä sit sanoin mitä minnekin pitää laittaa.Kyl se nosti mut muutaman kerran pois sieltä
kun mä olin hyllyllä valmiina ottamas tavaroita vastaan,eihä mami muuten olis tajunnu mitä mihkäkin
tulee.Tänää mä en sit ehtinytkään muuta kun olla ulkona aurinko paistaa ja pienel pojal on lämmin
paikka,mami laitto mulle.Mami kävi jossaki otti likasii vaatteit mukaa jostain pyykeist se puhu.
Kyl mä menin ain toivottaa sen takasi kun se tuli.mä sit tykkään kun se rapsuttelee mun karvoi,menee ne
vähä sekasi mut Valpuri sit siivoo jos mä en ite jaksa.Ruakapuali on ollut vähä outoo saatiin semmosii
latzi pussei mä kun en taas suastunu syämää mitää lihaa.Oli ne pussit ihan ookoo mut yks oli sellane ettei
mami enää tuo,jätettii syämättä.Mami sanoo että mä en oo kisukaan kun mä lihast oikee välitä,mut mikähän mä sit oon?Mamin LELLIPOIKA mä ainaski oon mä haluun olla ja sit kun noi toiset on tyttöjä ja mä oon poika.491437.jpg
Tällälailla mä roikun mamin sykyssä ja sit mami keinuttaa mua.Kyl siin on hyvä olla,ei tuu toiset liia lähel.
Valpuri kyl on sykys aina kun mami istuu,se vaan menee ja asettuu siihe ei siihe sillo toiset oikee mahdu.
Täs mä oon kyl vähä nolo kun oli se mamin tuttu joka kuvas,ei tämmösii sykkyjuttui oikee viittis
sillo kun vierait koton,vai mitäs ootte mieltä?
Nyt mun täytyy mennä taas panee mamiin vauhtia ettei se taas mee koisaa päiväl ei nuku ku piänet kisut
eiks nii?
LÄMPIMIÄ KEVÄTPÄIVIÄ TOIVOTTAAPI TAAVI JA TYTÖT