Meillä on mamin kanssa jokaisell omat jutut mitä tehdään.Mä tykkään kun mami hieroo
mua massusta ja pyörittää ympäri ja tekee samalla lailla kummaltakin puolelta.
Sit me jutellaan mamin kanssa mein omii juttui,mami sanookin et tytöt on
niin hiljasia et se kiva kun mä kerron mitä tapahtuu millonkin.
Valpurilla taas on tapana nukkuu illalla mamin kainalossa ja hurista
siellä hetken aikaa,se kerto mulle et mamia pitää nukuttaa et se
on sit aamulla pirteä ja jaksaa mennä sinne raksupaikkaan töihin.
Sit Valpuri on sylivauva se käy tilaamassa syliaikaa mamilta ja mami
jättää askareet sikseen ja paijattaa Valpuria.Vanhan kissan oikeus.
on saada ylimääräistä huomiota.
Ja sit mein punapää Sambadi se tykkää kanssa olla sylissä mutta vaan
joskus ja sen paikka on mamin vasemman jalan vieressä iltaisin
kun katotaa töllöö.Mami rapsuu sitä siinä ja Valpuri on ihan hassu
välillä kun se vahtii ettei me tulla lähelle,se haluais omia mamin kokonaan.851346.jpg
Tässä Sambadi odottelee rapsuja ja paijatusta,sen massuun ei saa koskea954657.jpg
Valpuri odottelee et mami lähtee keittiöön jos vaikka sais uusia raksuja.
Ja sit kumpikin tytöistä tykkää loikoo mamin selän päällä.
Mä taas tykkään nukkua yksin ja piilossa mut mami aina löytää
mut ja kertoo kuin komee mä oon.833039.jpg
Onks mun massu liia suuri,mamin mielest on.?