Mami vei mut tänään ekaa kertaa ulos,pisti valjaat päälle ja sit mentiin.Kyl mua oikeestas pikkasen
pelotti mut mami jutteli mulle koko ajan ja mentiin sellseen paikkaan mis sai olla rauhassa.
Näin mä pari koiraakin, toinen meni kaukaa ohi se ei huomannu mua kun mä olin puskassa piilossa.
Mä haistelin kovasti ja terotin kynsiä sellaseen suureen puuhun.Sit siel tuli joku mamin tuttu
vastaan jolla oli iso koira, se koira huomas mut ja sit mä pörhistin kaikki mun karvat eikä se sit tullu
liian lähel.Kyl mami oli ylpee kun mä olin niin nätisti en saanu mitää paniikkia vaikka aika moni
ihan vieras tuli juttelee mamin kans.Sit mä taas illal seisoin mun jakkaral partsil ja nostin tassut ylös
kun yritin nähdä oikee kauas.Nyt mun täytyy olla oikee kiltti jos pääsis huamenna kans ulos.
Oli se kyl jännää.Mami sano et se on kouluttanu yhden entisen kisun ulos sillee et se kulki mamin
perässä vapaana.Mut ei täällä oikee voi kun liikaa koiria ja autoja,mua vois pelottaa sellaset asiat.
Ja niin tytöt pyys sanoo et kyl meiät saa linkittää, tää on ihan uus jutska mamille ei se oikeen osaa viel
mut jos se vaik oppis.Mut nyt mun täytyy ottaa iltarallit mamin kans,pitäkää peukkui et se unohtaa kaikki leikkaukset sun muut hommelit.Leikkis vaa meiä kans nii me ollaa tyytyväisii kisui