Niin se on kuulkaas kaverit et kohta tulee Joulu ja silloin pitää olla karvat suorassa
ja ilman takkuja.Mami sano ettei Pukki tule jos on epäsiistei kissoi.En kyllä oikee tiiä siitä.2141226.jpg
Mutta joskus pitää antaa periksi ja suoda mamille se tyydytys että saa harjata mua.2141228.jpg
Kai sitä karvaa sit lähti kun se oli niin tyytyväinen tulokseen ja kehu että olin kiltti poika.
Sambadia vaan paijattiin ja pidettiin sylissä,mä en oikee sylissä viihdy,tulee kuuma.2141213.jpg
Nää kuvat on vähän huonoi kun mami otti kuvii samalla kun neiti oli sylissä.2141218.jpg
Kyllä tyttö jakso hyristä oli niin hyvillään kun mami rapsu ja silitteli sitä.
Mä vaan toivon ettei se pukki mene ohi mein oven,on siel kyllä semmonen
merkki et meil on Joulu ja pakettei saa tulla,ainakin semmosii missä on vaiks
karkkei ja paljon paperii.Mamilla on sit aikaa siivota niit kun mä ekaks olen
levittäny ja silpunnu ne.Ja sit semmonen iso kassi ois  kans kiva.Mä tykkään
suurista kasseist,niihi on kiva mennä kölliin.
Taavi