Eilen mein pomo päätti et nyt mennään ulos,se osaa tuon pyytämisen taidon
joten se myös pääsi pihalle ja metsikköön,tuore ruoho vasta hyvää olikin.1583527.jpg
Tässä on päätös pantu täytäntöön,mä haluan ulos,mamiiii mä tahdon pihalle.1583528.jpg
Ihan talon nurkalta piti aloittaa ruohon maistaminen,ja hyvää oli.1583530.jpg
Kyllä tää on mun herkkua,voi kun sais ihan joka päivä,tulis karvatkin pois massusta.1583534.jpg
Mikä se tuolla on,onks se koira,on se ja viel suuri semmonen.Nyt täytyy olla
iso tyttö muuten se luulee että mä pelkään sitä,ja mähän En pelkää mitään
koiruleita.Eikä sit tarvinnutkaan pelätä se oli ihan kiltti,ei edes haukkunu mulle
se vaan katso mua ja ihmetteli.Mami sanoikin että ei koirat ole tuhmia joskus
ne vaan vähäsen pelottaa kun ne on niin suuria ja niillä on kova ääni.
Mutta kyllä täällä ulkona on mukavaa,pääsisköhän huomennakin pihalle?