1154701.jpg
Ei mamin kuvat oikee onnistuneet kun tyttöjen kans päätettiin ettei meistä tehdä
mitään tonttulakki kuveja.Tämä on ainoa jonka mami sai ennen kun pääsin karkuun.
Ja ilme kertoo etten ollut tästä hyvilläni vaikka muuten olenkin linssilude.
Mamilla on ollut niin paljon töitä ettei se oo ehtinyt konettaa ollenkaa ja nyt
me komennettiin se istumaan koneelle vaikka onki Jouluaatto niin se tekee
mitä me halutaan.Niin muuten ennen Joulua me sanottiin
ettei me mitään leluja haluta jos laitetaan hesyn tilille vähäsen rahaa.No mami
on sellanen lahopää ettei se mitään muista mut sanoi et laitetaan sit Joulun jälkeen
sinne vähäsen.Niinkus olette varmaan kuvistakin nähneet mä en ole mikään
hoikka poika ja sain sit sellasen laser valon mamilta jos vaiks innostiusin
sen kans leikkimään.J a kyl mä olen leikkinytkin sen kanssa,mami sanoo
et sillä tulee sormi kipeeksi kun mä olen kokoajan tilaamassa uutta leikkiä.
Mami kirjoittelee lisää sit vaikka Tapanina.

OIKEIN HAUSKAA JOULUA TEILLE KAIKILLE
ERITYISET TERVEISET MENEE VIISIKKOON
NÖPÖLLE JA TAAVILLE.
JOULUTERVEISIN TAAVI JA TYTÖT