Miks pitää olla niin typerä et uskoo kaikenlaisia lekureita,kysynpä vaan? Mulla kun leukaperät liiku
kunnolla eli suu pysyy suht kiinni ei kärsi haukotella eikä nauraa niin lekuri van tuumas et se on sit
sellainen tauti ja määräs antibiootti kuurin minkä minä kiltisti söin.Mutta mitään arannusta ei tapahtunut,
ja uudestaan lekuriin.Sain lähetteen röntgeniin ja vastaus oli että leukanivelessä on joku vika.No eihän
tää lekuri antanu periks diagnoosistaan vaan määräs ultraan. No tulipa siellä käytyä vaikka ihan
turhaan,mutta sain sentään sen selville ettei mitään muuta vikaa ole ja vika on vain leukanivelessä.
Pitää sit mennä vielä hammaslääkäriin,siellä saadaan kuulemma parhaiten kuvattua nuo nivelet.
Röntgenlääkäri sanoi että jo tavallisissa kuvissa oli selvät viat,olis vaan saanu tämä lekuri kertoa
minullekin niistä.
Taavilla on taas asiaa joten TÄSSÄ SIIS
On toi mami aikas hassu kun se siivos yhtä kaappii taas eile illalla ja mä menin sit sanoo mihkä ne
tavarat vois pistää.Kun mun miälest siäl oli vaa semmosii jutskii mitkä ei oikeen käy piänten kisujen
kans,oli kynttilöit ja paljo muuta sellast mitkä ois voinu heittää pois.Mut mami vaa tunki ne sinne takas
ja veil paljo muutaki.Nii ku mä yritin sil kertoo et se kaappi ois iha meit pienii kisui varte,sinne vois mennä koisaa tai laittaa mun lelut. Ois ollu nii kiva sit heitellä niit sielt pois.
Kyl mami sit leikkikin mein kans illalla, se työns maton alle jonku jutun ja sit Sambadiki innostu
leikkii.Se vissii luuli et siel ois ollu hiirone, se yritti tappaa sitä mattoo.Tako molemmil tassuil
ja oli hurjan näköne,mun piti vähä ottaa mallii mite homma toimii kun mä oon viel aika pien
en mä voi kaikkee muistaa mitä mun äippä mulle opetti.
Mut mami kyl sanoo et hyvin on opettanu ainaki siisteys puale, mä peittelen Sambadinki kakat
se ei osaa.Mami sanoo et se ois liia piänen otettu pois sen emolt,mut kun se oli jo aikuine kun
mami otti sen mein luo asuu nii ei tiietä.Mami sanoo vaa et ei meist kukaa oo täydellinen ja vikaa
löytyy kaikist jos oikee haetaa.Meinasko se sillä et Sambadi saa olla semmone kun se on?
Mä oon nyt pyytäny mamilt et se laittas tyttöjenki kuvii välil, vaik mä oonki komee kolli nii
mul on näit elämäntovereit kans. Joten täs taas ois Sambadi  tappaa hiirosta491425.jpg