1500335.jpg
Haa,meitä hemmotellaan!Eilen saatiin tälläinen tietokoneen näytön kuori
ja tänään vappuhuiska.Mä en sinne näyttöön sovi kun tuo keskivartalo
vie niin paljon tilaa,mutta se onkin kuulemma Sambadille,mami sanoi että
mulla on niitä omia juttuja jo niin paljon etten enää muka enempää tarvi!
Hahh,sanon mö ettei muka talon ainoa poika tarvii,ei oo totta kollipoika
tarvii aina ja kaiken ja kaikkialla.Mä olen ahne mä tiedän,mutta mutta kun
mä vaan haluan.Mutta jos mami sanoo ettei se ole mulle niin kai mun täytyy uskoa sitä.1419017.jpg
Ja kai näin nätti tyttö saa mitä vaan,mitäs luulette.Niin ja mami kävi semmosessa
Rekassa josta sai kisun ruokaa.Toi meille aikas paljon kaikke ruokaa ja hyvä oli.
Nyt me pannaan sille lista mukaan kun se menee keskiviikkona täydentää
mein varastoi.Se on sanonu et jos siltä joku loppuu niin ei ainakaan Kissanruoka.Niihh.