Kyllä mua on taas koeteltu,mami anto tonnikalaa ja vielä oljyssä,voitteks kuvitella ja mä vielä söinki. Mami katto ihan ihmeissään kun me Sambadin kans maistettiin ja sit syötiin ekaa kertaa moista sapuskaa.Johtuskahan se siit ettei mami oo tänää vielkää menny kauppaa,se nukku Sambadin kans pitkät päikkärit ja sit se taas tyhjäs kaappeja.Mä kyl luulen et silläkin on kevättä rinnassa,vai johtuskohan se siit et se joutuu uuteen työhön.Mitä jos sil on stressi vai mikä se tauti on kun vaa nukutaa  eikä esim. istuta sillee et kisut pääsis sykyttää sillon kun ne haluaa.Onneks se makaa joskus sohval ja me päästää sen jalkojen ja mahan päälle köllii.
On se kyl aika makee nytki se pitää partsin ovea auki et mä pääsen sinne laulaa ja mami sit kyselee et mikä Taavil on hätänä,onko nälkä tai haluunks mä leikkiä.Sit mul on semmonen juttu et kun mä menen pisulle nii mä ain ilmotan mamil et mis mä oon,sit se sanoo et iso pisu tai kakka sit tulee hyvä olo.Sit kun mä tuun pois nii se tulee siivoon vessat,meil kun on jokaselle oma mut me käytetään niit sekasi.Ei mulle oo sentäs viel koskaan näin nolost käyny vaik mä oon sellane nukkumatti ain sillo ku nukuttaa.Mut nyt mun täytyy mennä ettei se nää mitä mä oon tehny.TERV TAAVI TYTÖT473703.jpg
.