Mami on alkanu harjailee mua han urakalla,se huomas et mun
karvois oli vähäs takkui ja siitä se sit alko se rääkkääminen meinaan.
Kyl se on kamalan varovainen ettei mua satu ja se käyttää
sellasta vanhaa tukkaharjaa siin touhussa mut en mä siltikään tykkää.
Enkä mä enää edes raavi enkä pureta mamia kun se ei kerta
auta.Ja saan mä sit aina sen kiusaamisen päälle herkkui sellasii
sydämen muotosii namei.On muutes hyvei.Mami on taas leikkiny
tän konetuksen kanssa ja vaihto Sambadin kuvat yhteen,on
kuulemma paremmin edukseen siinä.Höh sanon mä vai vielä
edukseen ja musta ei yhtään kuvaa siin esittelyssä,ei oo kyl reiluu.
1039184.jpg
Tälläsen vanhan kuvan sit laitto kun olin kertonu sille mitä mieltä mä olen
noist kuveist.Mami sano kyl et olinhan mä mukana siin lokikolli kisassa,ja et
nyt on tyttöjen vuoro.Miten niin tyttöjen eihän Valpuri halua siihen osallistua
mä sanoin, mut mami sano mulle et kyl se vaan osallistuu ja et sellasii
asioita ei kysytä kollipojilta ollenkaan.Täytyy kai laittaa toi mami
sellasiin testeihin ettei se vaan ois puolueellinen likkojen kans? Oiskohan se?
Terveisin alakynteen jäänyt Taavi.