Tänään aamulla mami läksi jonneki,sano vaan mulle et ole sit kiltti poika!Ainahan mä oon kiltti
ainakin luulen et oon ei mami mulle koskaan oo vihane ei sillonkaan kun maistan kukkia.
Ei se varmaan siit tykkää kun komentaa pois,a ja laitto ohraa mut ei se oo nii hyvää kun kukat.
Enkä syö kun vaan yhtä kukkaa taitaa olla joku lilja emmä muista,mut emmä ainakaa oo tullu
kipeeks siitä.Sit kun mami tuli kotiin se katto vähän töllöö ja sit mentii kolmistaa päikkäreille
mut kun mua ei nukuttanu nii mä vaa juttelin Valpurille ja mamille.ei ne tainnu oikee tykätä kun niitä väsytti ja mul on aika kova ääni.Kyl mä sit hetken pääst olin hiljaa kun ne ei noussu ylös menin sit itekki kaappii koisaa.Sit kun mami nous nii me noustiin Valpurin kans ja,ei yksin
oo kiva olla.Nyt on sit Sambadi sängys nukkumas se nukkuu siel aina yksin se on sellane
erakko luonne. Mut samoist ruuist me tykätään ainaski jos mami laittaa sydäntä nii me molemmat syödään.Me kyl käydää kattomas aina et toisel on samaa sapuskaa,eihän se käy et olis erilaist ruakaa.Mut nyt me mennää taas leputtaa et sit illalla jaksaa ottaa parit rallit.Mä sanon mamil et laittaa vaiks Valpurin kuvan eiks joo?473704.jpg