Niin mä lupasin laittaa kuvan jos mä siivoon mamin kans kaappii,mut ei mami saanu niit linkattuu
kun ne kuvat on cd kuvia.Vähän meit harmitti kun iha siks mami tilas sellasii et sais meist lisää fotoi.
Nyt se haaveilee sellasest digikaameeraast jos sais suoraanmein tempaukset taltee.Mami rakensi
partsil sellase kukkatason kesäks kun se meinaa laittaa paljo kukkii.Mut kun mä olin niin kilttinä apurina
nii kyl se varmaa jättää mulleki sinne paikan.Sambadi tykkää kans olla siel myt se vaa nukkuu,mun
täytyy hoitaa kaikki vahtiminen siel.Valpuriki lupas tulla sinne kun tulee lämmint se on vähä vilune.
On se sit kivaa kun pääsis Valpuri viekkuu siel koisaa.Tost ruakapualest et mamii täytyy viel vähä
kouluttaa kun se ajattelee et vaa terveelline ois herkkuu,mä oon vähä erimiält siit asiast . Niistäki mitä
mami toi eläinkaupast viimeks nii meni melkee kaikki mun äipälle sinne maalle.Animodaa vähä haistoin
mut en syäny.Sillo kun mä olin viäl vauva nii mami osti kerra semmosii Latzin pussei mut kun mun masu
meni niist iha löysäks,ja kakka haisi kamalast.Animodaaki se toi pussei ja raksui mut kun en sya nii en syä.
Possun kuivattui suikaleita en syä,mami on koht iha ihmeissään kun mä oon nii nirso.Mut eiks kisun
kuuluki olla sellane et se tarkka ruuastaa,vai mitä?Eihän Valpurikaa syä kun pelkkii raksui,mut tää
mein Sambadi tyttö se vetelee melkee mitä mami antaa,mut se on hoikka silti,se syä nii vähä et ei siit
uskois et seki on jo kuus v.Eihän se paina kun jotain kolmisen kiloo,mut minäpäs painanki jotain viis kiloo.Tänää pääsee varmaa taas ulos kun ei sada ja mä oon ollu kiltti poika,mami sanoo et mä oon sen
isopoika silkkiturkki. Joskus kun mua oikeesti jututtaa nii mami rupee jutustaa mun kans ja se sit on kivaa
vaiks,eihä se ymmärrä mitä asioit mul ois pitää viel harjotuttaa sitä.
Lämpimiä kevätpäiviä toivottelee Taavi kera tyttöjen, mamin pitää mennä jotain duunaa joten se ei enää
ehdi kirjotella mun pualest.