Onpa taas oikein kevätpäivä,toisaalta kaikki pyyhkimättömättömät pölytkin näkyy.Laiskalle kun
kelpaa kaikki syyt ettei tarvi siivota,mutta kai nyt pitäis olis mukavampi olla.Täytyy viel käydä kaupassa kun rupeaa kissoilt hiekka vähenemään,sitä kun pitää aina olla varastossa.Ja suodatinpussit tietysti saa nähdä muistanko nämä yleensä muistan mutta takeita ei ole.Leuat ei nieläkään aukea kunnolla,lääk.sanoi sen
olevan sylkikivitautia.Kaikkea sitä onkin mutta ei kai pieni dietti pahaa tee.Täytyy ens vkl.soittaa lääkärille
 ja kysyä jatkosta, jotain pitäis vielä tehdä kun ei parantunut yhdellä antibiootti kuurilla.Työkaveri saattaa tulla vkl ja ottaa kateist vähän kuvia saan sit tännekin.
Tere se Taavi täs taas,pääs eile tapahtumaa sellaen moka et toi punapää ehti mamin koneelle kun mä
loikosin partsilla.Tänään pidin sit huolta että tänään pääsen itse mamin kans.Se on toi mami vähä raaka
laitto mut yks yö olkkarii Sambadin kans kun mä vähä juttelin ja mamii olis nukuttanu.Pääsin mä kyl pian pois kun rupesin valittaa,mut sit oli pakko olla hiljaa ettei taas joudu pois makkarist.Eilen mä olin sit
ihan hiljaa kattelin vaa ulos ikkunast,mut sit mami rupes kutsuu mua et tuu Taavi jo nukkuu mamin
kans.Sain eile sellasii pihvitikkuja,mami kai luuli et mä söisin niitä mut ne oli oivallisii leluja tosin nyt mä oon jemmannu ne.