Heippa taas pitkästä aikaa!

Tiedättekö te onks mulla murrosikä?Orja sanoo et mä käyttydyn

kun murrosikäinen ihminen.En tottele enää yhtään,tai ainakin

paljon harvemmin kun ennen.Sit mä haluun nukkuu aamisin toosiii

pitkään,tytöt nousee orjan kans mut mä vaan käännän kylkee ja

jatkan unosia,saatan nuukkuu kolmekin tuntia sen jälkeen kun noi toiset

on nuossu ylös.Siin sitte orja odottelee et sais sängyn pedattua

mut mä tulen sitten vasta pois kun ei enää väsytä.Sit mä olen

opetellu näyttää orjalle jos joku asia ei kiinnosta,käännän sille

peräpeilin ja lähen käveleen pois.Osaan kyllä olla oikein kilttikin

ainakin jos mua pitää leikittää tai rapsuu jostakin.Orja sano et saa olla

silmät selässä kun ei koskaan tiedä missä mä makaan,yleensä keskellä

käytävää,näkeepähän ainakin.

Tässä olen taas rapsui vailla,mut se rupes kutittaa mua varpaillaan hihh.

TAAVI