Mamilt unohtu kertoo et mä painan 6kg, taitaa tulla oikee kollinkokonen
kissa.Sit mun piti olla rohkee kun Sambadia pelotti autos,se kakki
ja huusi koko matkan mut sit kun se näki et mä oon mukana sitä
ei enää nii paljon pelottanu.Mami kyl sano Sambadille ettei haittaa
mitää jos vahinko kävi kun pelottaa.Sit kun me päästii kotii nii mami
anto meil herkkui,olihan mun 1v päivä.Ei me mitää kutsui pidetty
kun oon viel liia nuori tarjoomaa mitää oikee kolleil sopivaa juomista.
Mut pidetää sit syksyl kaikki synttärit samaa syssyy.Sit tuleeki
aika iso lukema mittarii.Mut me kutsutaan sit kaikki ketä meit
lukee ja saa muutki tulla jos ne vaa haluaa.Mä sanon mamil
et laittaa tähä viel yhen kuvan Valpurist kun se ulkoilee poikien kans.643991.jpg
Mami ei oikee ymmärrä miks mä oon ruvennu pelkäämään vierait ihmisii.
Eilenki tuli kaks isoo ihmistä ja mä menin heti piiloo.Mami ei nyt tajuu
mist moinen johtuu.