Joo,niinkuin otsikossa seisoo niin meillä syödään kalaöljyä,tai tarkemmin Vito ja Valpuri syövät sitä,mun ei tarvii.Viton kanssa kun käytiin siellä piikipaikassa niin mami kysyi millä Viton karvat sais parempaan kuntoon ja se lääkäri-täti sanoi et kalaöljy saattaa auttaa ja harjattaminen.

No mami haki semmosta öljyä niille,ei kai se oikee herkkua ole kun Vitolle ei oikee maistu mutta se on semmonen asia josta mamin kanssa ei neuvotella,pakko mika pakko.Sit se haki semmosta juttu millä saa takut pois tai auttaa siin hommassa,kun tota kaveria ei oikein saa vielä harjattaa,vähän se jo antaa mutta ei silleen kun mä,olen kyllä näyttäny mallia ja kertonu ettei se tee kipeetä mutta ei Vito vielä niin paljon mamiin luota et antais harjattaa oikein kunnolla.Mutta on se kiva poika,me mennään rallia aina iltasin kun mami on tullu kotia.

Mutta kassit on mun juttu,se vaan kattelee eikä tule mun kaveriks,vaikka hyvin mahtuis samaan kassiin.Se on muuten kova poika juttelee saattaa olla et se ite kertoo seuraavaal kerralla mitä se meistä on mieltä!Mahtaakohan se tykätä meist yhtä paljon kun me siitä?

TAAVI