Hei kamut kaikki karvojen pituuteen tai sukupuoleen katsomatta
sanoin viimeks et mami lähtee teatteriin ja mulle tuli vähä mieleen
et tain näyttää mitä mieltä me ollaan sellasesta et jätetää pienet
(kiltit) kisut yksin koko illaks.Mamilla on ollu joku ihme vimma kutoa
ja mä oon pitäny vahtia jos vaikka vähä jäis esille se kudin sitä
ois nii mukava vähä raadella.Mut sit mamille sattu sillai et sen
puhelin soi keittiössä ja se ite oli olkkaris kutomas ja mä tietty
pidin tuolin alla vahtia jos vähä sais siit langast kii.No mami lähti
sit hakee sitä hupelinta ja mä oitis langat suuhun ja karkuu.En mä
kauas päässy mut sain sellasen kivan kasan aikaan. Sit mä viel
vähä isomma koiruuen mä kattelin mamia suoraa simmii ja ruikkasin
oikee kunnon pisut yhe kaapi ovee.Mami sano vaa et sit mennää
tohtorii,ei mua mikää vaivaa on iha hyvä olo miks se mua nyt
lääkärii viä?Mamil on ny semmone kuvakone jol saa kuveii
suoraa tähä koneesee,saa nähä osaaks se mä kyl vähä epäilen.617398.jpg











617399.jpg
Tässä mä oon pahanteossa,mamin piti keriä kaikki uudestaa et sai katottuu
oonko syäny noit lankoi..Kosto se on piäniki