Mami vei eilen mut ja Sambadin lääkäriin,ei ollut yhtää kivaa.
Se lääkäri piikitti mua mut ei se hirveesti sattunu,mami kehu
et olin ollut reipas poika,ja se lääkäri kehu mun karvoi
sano et on nii silkkinen turkki.Mut sit se rupes puhuu jostai
leikkaamisesta,sillo mua rupes vähää pelottaa et eiks mami
enää tykkää musta kun se lääkäri puhu tollasii.Mut ei mua sit
kuiteskaa leikattu,nyt pitää olla kiltisti ettei vaa viä sinne
leikkaukseen.Sambadi sai jonku antipiitipiikin tai jonku
sellasen,mut ei se lääkäri puhunu mitää et Sambadi leikataa.
Miks sit mua pitäis leikata,en mä oikee tajuu.
Sit saatii sellast matolääkettä joka laitetaa niskaa karvoihi
mami oli ihan tyytyväinen sellasee ei tarvii Sambadii
kiusata sen antamisen kanssa.
 Sit eilen päiväl mami toi kaks pientä ihmstä tänne ja mä
otin ritolat heti kun näin ne.Ei ollu mami mitää puhunu et
semmosii tänne tulis,on ne kuulemma ennenki ollu mut
en mä niit muistanu,ihan pikkasen ne pelotti mua enkä
tullut pois piilosta koko aikana. Sit ne laitto Valpurille valjaat
ja lähti ulos sen kans,mä kyl luulin et ei Valpuri enää
rakas kun tollasten pienten joutuu pihalla olemaa.643995.jpg
Täs ne menee Valpuri oli tykänny niist ihmisist iha kamalast644004.jpg
Täs ne lapset on syäny ja Valpuri meni kattoon oisko silleki jotai jääny.
Sambadiki tykkäs kun ne leikitti sitä mut mä en mä oon vaa mamin poika.646575.jpg
Sambadi tykkää kaikist jotka sen kans leikkii,mut mä oon vähä tarkempi
seurastani.Mami kyl on iha ihmeissää et miks mä pelkäsin niit lapsii
kun ei kukaa oo koskaa ollu paha mulle.En mä tiiä miks mut nii vaa on.
KIVAA KESÄÄ KAIKILLE LOKISTANIAAN
TAAVI JA TYTÖT